2014-11-02

Klotter

Foto: ©nini.tjader.2014
I veckan var det höstlov.
Härom kvällen var det fullt ståhej och massor med ungdomar i grannföreningens uthyrningslokal. Delvis var de ute på gatan på kvällskvisten.
I fredags konstaterade jag när jag drog upp persiennerna att bullerplanket på andra sidan gatan hade blivit klottrat på.
Kanske inte har något samband med ungdomarna i lokalen, men…
Tänkte att jag behövde kolla vår sida av planket. Vilket jag gjorde när jag kom hem från gymet i fredags förmiddag.
Jodå. Här var det också klottrat.
Föreningsstyrelsen är underrättad.

Fönstret direkt bakom bullerplanket här är mitt sovrumsfönster, dörren+fönstret till höger är mitt vardagsrum.

Jag hatar klotter. Det är sån onödig förstörelse.

PS. Just det här klottret är nu borttaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar