2015-01-18

Grannens Gustav

gustav, katt
Foto med iPhone 5S: ©nini.tjader.2015
Imorse kom grannens Gustav redan vid 8-tiden. Han var på mitt räcke på uteplatsen när jag drog upp persiennerna. Han såg mig och ville in. Så jag släppte in honom. Hade dörren öppen ett tag för att vädra men trots att fåglarna väsnades där ute ville han hellre vara inne. Nu sover han här i sin favoritfåtölj. Har stängt dörren, men han brukar säga till när han vill ut igen. För ut måste han senast 10:25 för då går jag till bussen. Ska in till stan och gå på bio mitt på dagen med Ulla. Har bio-biljetter som måste utnyttjas före den 8 februari…

Grynig bild med iPhone 5S eftersom ljuset så här dags på morgonen är väldigt dåligt. Kände inte för att ända lampor. Bearbetad i Adobe Camera Raw eftersom man annars inte skulle se honom alls…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar